perjantai 13. kesäkuuta 2014

Pregnyl häviää pikkuhiljaa




Jos nyt jotakuta sattuu kiinnostamaan, niin kuvassa näkyy pistopäivän (9.6.) jälkeisenä aamuna testattu raskaustesti (ylimpänä) ja siitä alaspäin tähän päivään saakka. Olisin kuvitellut, että testi olisi tänä aamuna ollut jo huomattavasti haaleampi, mutta ilmeisesti viikon kuluttua tuo 5000IU pitäisi olla hävinnyt kehosta.






 
Tuntemuksista sen verran, että alaselässä tuntuu ajoittain samalta, kuin olisi menkat tulossa. Mulla on hirveä väsy koko ajan, voisin vain nukkua. Alavatsa oli eilen vielä kova ja turvonnut, nyt se on jo suht normaali. Mitään pistokohdan aristuksia tms. mulle ei onneksi tullut, on vissiin niin, että kun tuota pehmikettä on tuossa alavatsalla sen verran, ettei pienestä säikähdä ;D Kaikki nämä tuntemukset ovat siis Pregnylin aiheuttamia.
 
Nyt pitäis ihan oikeasti malttaa vielä odotella, esikoisen synttäritkin ovat tulossa ja viimeisenä kahtena vuotena olen ajatellut synttäreitä valmistellessani, että olisihan aika jo meidän saada se plussa testiin, vaan aina mulla on ollut menkat hänen synttäreiden aikaan.. Saa nähdä toistaako historia itseään, mulla nimittäin olisi juuri kuukautisten aika hänen synttäreidensä aikaan..
 

2 kommenttia:

Anette - Operaatio Äiti. kirjoitti...

Miksi tuo siis aiheuttaa viivan rtestiin? Pitääkö sitä seurata itse?

Unknown kirjoitti...

Lainaus laakeinfo.fi:stä:
"Pregnyl sisältää hormonia, jonka nimi on ihmisen koriongonadotropiini (hCG). Se kuuluu gonadotropiinien lääkeaineryhmään.

Pregnylin koriongonadotropiinia saadaan raskaana olevien naisten virtsasta."

Eli siksi näyttää plussaa raskaustestissä. Olen joka paikasta lukenut,että häviää kehosta seitsemän päivän kuluessa ja siksi seurailin raskaustesteillä.
Tänään pistosta 6 päivää eikä enää näkynyt testissä. Ei siis tarvitse itse seurata, kunhan olin utelias :)