maanantai 21. heinäkuuta 2014

kp 26/26-?

Hei teidän heiluvillenne pitkästä aikaa!
Olen ollut lomalla, poissa kotoa, surkeiden nettiyhteyksien äärellä, keskellä korpea.
Raskaustestit kotona ja mielessä kaikkea muuta paitsi testailu.

Kovasti olen oireita kuulostellut ja tullut siihen tulokseen, että menkat ovat tuloillaan.
Tänään tulimme käymään kotona, viikon mökkeilyn jälkeen ja pakko mun oli tietenkin kusaista tikkuun.
Arvatkaapa mitä?

Pidän teitä kumminkin vielä jännityksessä.

Lapsi on tykännyt kun saa uida järvessä, minä olen harmitellut iloinnut kun olen "saanut" tehdä ruokaostoksia kylän ainoassa kaupassa, jossa valikoima on, noh, mitä on.
Tekee mieli korppukinkkua niin kaupassa on ohuen ohutta broilerisiivua hunajanmakuisena ja tavallisena..
Haluat herkkupäiväksi juustonaksuja niin ainoa vaihtoehto on Eldoradon wannabejuustonaksut..
Kyllä on ollut Prismaa ikävä!

Tulimme käymään kotona, piti tuoda eilen keräämiäni mustikoita pakastimeen ja samaten viime viikolla mansikkatilalta ostettuja mansikoita piti saada pakkaseen..
Tänään lähdemme vielä takaisin mökille, viihdymme siellä niin kovin- lukuunottamatta tuota ruokakauppaa :/
Tänäänkin aamu alkoi aamu-uinnilla ja rantasaunan lämmittämisellä :)

palaan taas kirjoittelemaan, kunhan mökiltä kotiudumme.

ja niin.. Negahan se. .olisitteko arvanneet?

2 kommenttia:

Anette - Operaatio Äiti. kirjoitti...

Nega.. :/

Vihaan sitä sanana, ajatuksena ja olemassa olevana asiana.


Höh!

Anonyymi kirjoitti...

Mä kävin testaamassa negan oikein lentokoneella hotellissa :/ Hetken oli mälsää, mutta kesän puuhat saa kierron kulumaan mukavasti eteenpäin.
Hyvää loppukesää ja uutta kiertoa kohti vaan, ei tässä muu auta.
-Terhi-