perjantai 19. syyskuuta 2014

03.50

valvon. Olen eri huoneessa kuin muu perhe. Mies ja lapsi nukkuvat meidän makuuhuoneessamme ja minä olen vierashuoneessa, syystä että miehellä on kurkku kipeä ja hän kuorsaa. En saa nukuttua kun hän kuorsaa. On kuin maa tärisisi.
minä nukun siksi täällä, kun täällä on niin huono sänky ja minun kroppani kestää tätä sänkyä paremmin kuin miehen, eikä kipeydy kuten hänellä.
syy miksi valvon, ei liity menkkojen tulemiseen vaan käteeni. Haravoin tänään pihamme ja oikeaa käsivartta, olkaa ja koko raajaa särkee niin vietävästi. Kävin juuri lääkekaapilla ja tässä odottelen lääkkeen vaikutusta.
Yö on ihanaa aikaa, kuunnella omaa hengitystään ja mietiskellä. Kerrankin hyvin positiivisia ajatuksia. :)

2 kommenttia:

Gretel kirjoitti...

Hei, toisille tämä on aamu :) Juna lähtee 25 minuutin päästä. Zzzzzz.

Unknown kirjoitti...

Waat, sullapa aikainen aamu, saitko nukutuksi lainkaan? :/