tiistai 4. kesäkuuta 2013

Superärsytys

Nyt ärsyttää ja kovaa. Enkä oikein edes tiedä, että pitäisikö.
Olen puhunut oireettomuudesta, mikään ei viittaa siihen, että olisin raskaana. Eilen tosin podin pahaa oloa ja yrjö yllätti kahteen otteeseen. En tosin tiedä, mistä johtui. Oli painon tunnetta vatsalla ja lapselle tekemäni keiton lemu oli jotenkin niin oksettava.
Eilen tosiaan tuhlasin päiväpissalla apteekin oman raskaustestin ja ihan kirkas nega kuten kuvitella saattaa. Pissa oli ollut rakossa hyvin pienen hetken.
Tänäaamuna tein PC-liuskan aamupissasta ja toisesta aamupissasta Alicen liuskan, kummatkin kirkkaita negoja. Masistaa ihan helvetisti, vaikka viikon päästä mulla olis oikeasti vasta järkeä testata. Mulla on HCG noussut aina tosi hitaasti, myös esikkoa odottaessani ja ensi tiistai on vasta kp32 eli päivä, jonka jälkeen voisi menkkoja odotella. Tuntuu niin typerältä ja surulliselta, enkä mä nyt normaalisti edes testaisi näin aikaisin, mutta...sitä on niin tohkeissaan, eikä päässä ole muuta ajatusta kuin sisarus lapselle.
Kun saisi päänsä jollekin OFF-moodille aina oviksen ja testailun väliselle ajalle...

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Toi kuulostaa niin tutult :/
Noi testailut ei taida vielä kertoa mitään, vaikka olishan se pikkiriikkinen haamu ollut aika kiva. Mut ihan tosissaan, näin aikaisin ei välttämättä vielä mitään näy testissä (?).
Mä olen komentanut itselleni määräpäiväksi lauantain (dpo15). Silloin saan testata. Sormet ja varpaat ristissä, ettei menkat alkaisi ennen sitä. Tai en tiedä kunpi on kurjempaa, alkavat menkat vai negatesti. No, lauantaita kohti silti yritän sinnitellä.

-T-

ps. Sun oireet kuulostaa kyllä niin kovin lupaavilta. Peukut pystyssä siis...

Unknown kirjoitti...

Kiitos :) mikäs itselläsi on tilanne? mä testasin tänäänkin negan. Nyt jomottaa alaselässä menkkamaisesti :(

Unknown kirjoitti...

..onko sulla siis mitään oireita?

Anonyymi kirjoitti...

No voi pöh alaselän jomotukselle :(
Viime kierron tarkoituksellisesti ylitulkitsin kaikki oireet positiivisesti ja pöpelikköön meni ne tulkinnat. Nyt olen enempi yrittänyt olla tulkitsematta tai mahdollisuuksien mukaan edes tunnstelematta liiemmin mitään. Mut ei erityisesti taida olla mitään vahvoja oireita kun olen aika hyvin pystynyt olemaan tunnustelematta :) Vielä olis kolme iltaa kärvisteltävänä mulla omaan testipäivään... Toivottavasti ei mitään ilmaannu ennen sitä.

-T-