keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

Nothing special

Päätinpä jälleen pitkästä aikaa loggautua tunnuksilla sisään ja naputella muutaman sanasen.
Mitään erityistä ei ole mielen päällä.

Juhannus tuli ja meni, melkoisen kännin kiskaisin aikani kuluksi.
En ole ottanut mitään, muutamaa siideriä lukuunottamatta ainakaan viimeiseen kymmeneen vuoteen, todella minimissä ollut mun alkoholin kulutus.
Juhannuksena sen sijaan tapahtui jotain, tapasin mielenkiintoisen uuden ihmisen, joka on tullut sukuun erään pariskunnan eron kautta ja tämän naisen kanssa juttu luisti oikein hyvin ja alkoholia tuli siinä samalla nappailtua. Rantasaunassa, järven rannalla, tuli miehen kanssa tehtyä juhannusyönä taikoja ja miljoona hyttysen pistoa rikkaampana palattiin arkeen heti juhannuspäivänä- meillä oli menoa sunnuntaina niin jouduimme palaamaan suunniteltua aikaisemmin takaisin kotiin.

Olen jostain kumman syystä ollut viimeaikoina hyvin tyytyväinen olotilaani, eikä mua oo kauheasti ahdistanut edes vauvajutut. Pahimpia ovat juuri ne, jotka hehkuttavat omaa raskauttaan, mutta kun vauva on jo syntynyt, olo on helpompi.
Ehkä mä tiedostamattani teen työtä sen eteen, että jäädään yksilapsiseksi perheeksi.
Mä ajattelen myös niin, että meidän lapsi on niin kovin kaunis, viisas ja ystävällinen, hyvin kasvatettu lapsi, että eiköhän laatu korvaa määrän- sorry vaan mutta pakko ajatella niin. Ja onhan se niin, kyllä mä ennemmin otan yhden terveen ja hyväkäytöksisen lapsen kuin esimerkiksi kolme hyvin allergista, koliikkitapausta, joilla ei ole käytöstapoja :D

Taidanpa mennä herättelemään lapsosta päikkäreiltä ja suunnata töihin illaksi.
Morjens!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mitä teille kuuluu!?