lauantai 2. helmikuuta 2013

104,5kg

Eilen soitin lapsoselle hoitajan ja lähdin pumppaamaan salille. Arvasin ja tiesin että tänään puntari näyttää ainakin puoli kiloa enemmän kuin eilen, kun vetäsee kunnon jalkatreenin. Niin siinä aina käy :) mutta kuinka euforinen olo oli kun treenin jälkeen ajelin kotiin ja painelin naperon kanssa suihkuun, kyllä jaksoi olla taas niin energinen loppuillan!
Aivan ihana hellittelyhetki oli naperon kanssa eilen illalla iltapesujen jälkeen, kaksi vilukissaa suihkunraikkaana kylpytakit päällä takan ääressä lämmittelemässä :) Napero halasi mua tosi lujasti ja piti päätä olkakuopassani ja silitti välillä äidin hiuksia <3 Olin niin täynnä rakkautta ja ajattelin kyynel silmässä että mun on pakko saada lapsia lisää. SIIS AIVAN PAKKO! Mä olen niin täynnä rakkautta tollasen pienen ihmisen kanssa joten hukkaanhan se menee jos en saa useampaa lasta rakastaa :/

Toivon että tänään tekemäni ovistesti näyttää vahvempaa viivaa kuin eilen joten ehdimme miekkosen kanssa vielä huomenna olemaan sillai ;)

muoks. ja vitut suoraan sanottuna, ovis oli ja meni. viiva tänään huomattavasti vaaleampi kuin eilen, joten todnäk torstainakin (kun en tikuttanut) on ollut vahva viiva, tai vahvempi testiviiva kuin kontrolli. olispa maanantain sitkeät sissit hoitaneet hommansa :D

Ei kommentteja: