tiistai 12. helmikuuta 2013

Miehen ja naisen väliset näkemyserot

että mä räjähdin kauppareissulla! miten voi olla niin, että miehet ja naiset ajattelevat niin eri tavalla asioista? oikeasti?!?!?!

mulla on tänään kp31/26 noin suurinpiirtein, jälkimmäinen luku on vaihdellut viime kuukausina. Kysyin mieheltä kauppaan mennessämme, että pitäisikö ostaa prismasta joku halpatesti ja kattoo mitä se näyttää? vastaus oli jotain epämääräistä muminaa.
kaupassa kysyin, ostanko sen, vastaus oli "miks?" "mitä se muuttaa?" siis HÄ?
"mitä se MUUTTAA?" mä en tajunnut koko kysymystä?

siis, että jos mä haluaisin juoda vaikka viiniä tänään, olisin oikeutettu hänen mielestään ostamaan testin ja tekemään sen mutta kun en juo alkoholia, oikeastaan koskaan, varsinkaan viikolla, minun on kuulemma ihan turha tehdä testiä! "kyllähän aika sen näyttää oletko raskaana vai et". mua alkas niin kovaa vituttamaan että en saanut sanaa suustani. autossakin vielä jankkasi ja kyseli, miksi pitäisi testi tehdä? "no vittu vaikka siksi, että saisi tietää onko raskaana". "niin, mutta mitä se muuttaa?"

ARMOA!! EN SITTEN OSTANUT TESTIÄ! *tähän päätä seinää kovaa hakkaava hymiö*

ens kerralla en puhu asiasta mitään, testaan vaan. kumminkin on sitten kiva hällekin, JOS se kaksi viivaa testiin vielä joskus tulis.

Ei kommentteja: