keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

V*tun v*tun v*ttu

Näillä mennään.
Mitenkäs muuten, kävin juuri seurantaultrassa ja se kystan perkele siellä nökötti aivan yhtä isona kuin viimeksikin. Ei mitään muutosta koossa.
Nyt taas ODOTELLAAN ja syödään Primolutia että saadaan vuoto tulemaan.. Lääkäri sanoi, että ensikuussa voin mennä ultraan myös, mikäli haluan- ja jos kipuja tulee (mikä kielisi siitä puhkeamisesta) mutta muussa tapauksessa odotellaan ainakin kahdet menkat ja sitten menen uuteen ultraan.
Voi vitun helevetti.
Nyt ottaa päähän, ihan oikeasti.

Oh cyst, how I hate you!


Kiitti Clomifenit, teistä ei ollut kuin haittaa.

4 kommenttia:

Anette - Operaatio Äiti. kirjoitti...

EIKÄ! Voi paska :(

Anette - Operaatio Äiti. kirjoitti...

EIKÄ! Voi paska :(

Anonyymi kirjoitti...

No voi pöh!
Mä en edes oikeen tajua, mitä noi kystat on. Miten se nyt vaikuttaa käytännössä?

Saapa nähdä mitä mun kroppa on puuhaillut. Huomenna edessä ihka eka munarakkuloiden punktio...

-T-

Unknown kirjoitti...

Anette: kyllä, nimenomaan!

-T- : siis mä ymmärsin, että clomit ovat kypsyttäneet hienosti munasolun, joka ei kuitenkaan irronnut, vaan jäi niille sijoilleen ja alkoi keräämään nestettä itseensä. Lääkäri sanoi, että periaatteessa tuosta ei ole haittaa, mutta (mun tapauksessa) siis on, koska OI:ta ei voida aloittaa, ennen kuin tuo on häipynyt. Tai periaatteessa voidaan, muttei siitä ole mitään hyötyä :(
Toiset lääkärit ovat sitä mieltä, ettei kysta haittaa ja lääkitystä määrätään siitä huolimatta, mutta mä olen tullut siihen tulokseen, asiaa mietittyäni, että ehkä tälläinen parin kuukauden hermoloma on ihan tarpeen. Ei tarvi kellotella ja tikutella. Päälle lomaa :)