torstai 16. huhtikuuta 2015

Testipäivä

Tänään on kulunut 2 viikkoa toisesta inseminaatiosta.
Vaikka mulla kasvaisi 25 follia ja menisin inseminaatioon, tuloksena olisi 98% todennäköisyydellä negatiivinen. Näin kävi myös nyt, kahdella follilla.
Ei auta Lugesteronit, ei rukoilu, ei ulkoilu, ei terveellinen ravinto, ei täydellinen ajoitus, ei valioluokan sperma. Mua ei saada raskaaksi!

Toivon, että seuraava turha inseminaatio ajoittuisi vapulle, ettemme "joutuisi" lähtemään sinne. Mä haluan, ainakin tällä hetkellä, unohtaa tän kaiken.

Lugesteronit on lopetettu ja vitutus kärsitty.
Nyt kun kärsitään tuo kivulias vuoto joka on tulossa, niin saa taas keskittyä elämään.

Nyt riittää taas vähäksi aikaa.

Haista vittu, kroppa!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Olisin toivonut lukevani täältä ihan toisenlaisia uutisia :(
Sanat eivät riitä kertomaan miten pahoillani olen jälleen kerran. Eikä mulla ole viisaita (tahi ei-typeriä) sanoja lohduttaa. Sen mitä itse olen joutunut kokemaan totean; ihmeet tapahtuvat muille. Mutta teillä on vielä toivoa. Halaus.