torstai 17. maaliskuuta 2016

Voi vittu

Arvasinhan. Tiesinhän tämän.
Hetken onni kääntyy taas epäonneksi ja itkuksi.
Miten saatana tässä voi käydä näin, kerta vitun toisensa jälkeen? MITEN HELVETISSÄ???

Bongasin verta äsken vessapaperista.
Tiistaina olin onnellinen ja olen toivonut enemmän kuin mitään muuta, että päästäis siirtoon. Menkkamaisia oloja on ollut koko viikon ja lauantaina olisin saanut aloittaa luget.

Sanoinhan lääkärille, että minä olen ensimmäinen, joka tulee vuotamaan vahvasta Estradot-annoksesta huolimatta. Sanoinhan. Olen ensimmäinen niin maho, hänen piiiiitkällä erikoislääkäriurallaan, joka vuotaa näistä laastareista huolimatta. Maho, jota ei koskaan saada pakastealkion siirtoon, koska on niin saatanan maho, ettei mikään lääke toimi. Ei imeydy, ei auta.

Taas meni vituiksi, pum vaan.

1 kommentti:

Melli kirjoitti...

Voi itkujen itku :( ihan kökköä!!!