maanantai 14. lokakuuta 2013

vanha.

Olen jälleen vuoden vanhempi. Tässä iässä olen virallisesti, kaikkien taulukoiden mukaan iässä, jolloin naisen hedelmällisyys kääntyy hurjaan laskuun. Oikein on mieltä ylentävää.

Eilen illalla mieheni teki mieli seksiä. Minun ei tehnyt. Tai olisi ehkä tehnyt, mutta en osannut rentoutua. En tiedä olenko valmis. En tiedä, pitäisikö meidän käyttää ehkäisyä vai ei.
Ehkäisyä en halua käyttää, joten mietin, pitäisikö meidän odottaa. Vai pitäisikö vain harrastaa seksiä, kun siltä tuntuu ja olla miettimättä mitään?
Mieheni on valmis uuteen raskauden yrittämiseen heti kun minä olen. Minä olen heti kun vartaloni on. Mutta onko se?
Jälkivuotoa ei ole ollut kohta viikkoon, joten uskon että kaikki on poistunut.
Jälkitarkastuksesta ei edelleenkään ole mitään tietoa.

Miten teillä muilla, oletteko odottaneet yhdet kuukautiset ennen yrittämisen aloittamista (keskenmenon jälkeen siis) vai oletteko menneet tunteella, järjen ääntä kuuntelematta?


2 kommenttia:

Pelusa kirjoitti...

Kirjoitan taas... Olen odottanut yhdet kuukautiset keskenmenon jälkeen. Tämän jälkeen olemme aloittaneet yrittämisen jälleen. Menkat ovat tulleet noin 6 viikkoa keskenmenon jälkeen. Tämä aika on tuntunut todella pitkältä. Toivottavasti voit jotenkin hyvin! Tsemppiä!

Unknown kirjoitti...

Hei Pelusa ja kiva kun kirjoitat!
Kiitos vastauksestasi, luulenpa että odottelemme yhdet kuukautiset, niiden jälkeen saattaisi jopa tehdä mieli seksiä. Ehkäisyä en halua käyttää, miehelle sekin käy. Ennemmin pidättäydyn kuin käytän jotain kumeja.
Aika matelee ja kuukautisia kovasti odottelen, valkovuotoa on tullut tänään, semon yleensä hyvä merkki :)
Kiitos, vointini on pääosin hyvä, en ole itkenytkään enää moneen päivään, vaikka keskenmenoa olen ajatellutkin.