maanantai 27. toukokuuta 2013

kp 17 dpo 4

Eilen illalla nukkumaan käydessä minua kouristeli alapäästä. Sellainen jännä kouristelu, mikä tuli sykäyksittäin  ja kesti muutaman minuutin. En osaa selittää, miltä kipu tuntui, mutta hyvin ainutlaatuiselta, vähän samalta kun joskus kylkeä pistää niin ettei saa itseään suoraksi. Olin sikiöasennossa sängyssä ja ihmettelin mitä tämä oikein on.

Katselin eilen harmaata päätäni peilistä ja mietin, miten saisin siihen hieman eloa. Hiukseni ovat pitkät ja tuuheat, mutta väri on aina niin väsynyt. Mikään hiusväri ei tunnu kestävän ja haalistuu lisäksi hyvin nopeasti. Niinpä ostin paketin hennaa ja länttäsin päähäni. Annoin vaikuttaa vajaan tunnin ja lopputulos ei ole vielä ihan näkyvissä, sillä annan hiusten kuivaa aina luonnollisesti. Tämä heinäpaalin haju pikkuisen häiritsee mutta viis siitä kun saa hiuksia hoidettua ja saa niihin kivan sävyn. Olen monesti miettinyt kampaamojen hiusvärien kemikaalimääriä ja aina pitkin hampain mennyt hiuksia värjäämään. Paljon olen käyttänyt sävyttäviä hoitoaineita mutta niidenkin teho on hyvin lyhytaikainen. Teininä hennasin hiuksiani ahkerasti ja tukka oli kyllä hyvässä kunnossa aina sen jäljiltä. Ainut miinus on se, että kokeiluluontoisesti hennausta en suosittele, se väri nimittäin pitää kasvattaa pois- pigmentti istuu niin lujassa ettei se haalistu- ainakaan minulla.

Piinapäivät ovat taas menossa ja mua niin ärsyttää tämä ainainen odottelu. Huomenna aamulla isken ensimmäisen Lugen sisuksiini ja siitä se sitten lähtee. Thumbs up!

Ei kommentteja: