perjantai 3. toukokuuta 2013

Enhän mä nyt(kään) malttanut..

Olla testaamatta nimittäin.
Tän piti olla taukokierto mutta mä niin tunnen itseni ja löydän itseni joka päivä tikuttamasta. Vaikka ei taaskaan pitänyt.

Tänään on kp 19 ja usko siihen että ovi vielä tulisi, alkaa hiipumaan. Tässä taukokierrossa olen siis tehnyt 3 digitestiä ja kaikki allaolevat Pregcheckin ovisliuskat. Alin digitestipuikko on viimekierrosta, kierrosta josta sain plussan myös raskaustestiin. Ovisplussan sain silloin kp 14, ihan oppikirjan mukaan. Tuo 30.3 tehty digitestipuikko on tuossa vertailun vuoksi tämänpäiväisen digin kanssa.
Mitään oloja ei enää ole, mutta kummatkin testit näyttäisivät että ovis olisi vasta tulossa. Ehkä mä lopetan tämän arvuuttelun ja keskityn seuraavaan clomikiertoon.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Toi testailu on omalla tavallaan rasittavaa. Kun siihen liittyy aina toivomista ja arvailua; jos toi olis, ehkä on ja ehkkä ei... Mulla tais viimeks olla alitajuista vastustusta. Unohtelin katsoa tikun oikean ajan kuluttua ja sit arvoin tuloksia kun löysin tikun lojumasta milloin mistäkin. Ehkä sä testaat vielä huomenna? Eikös toi kp 19 viiva jo ole aika näkyvä? Tai sit kuuntelet omaa oloa ja annat olla :)

-T-