tiistai 28. toukokuuta 2013

Uni

Viimeyönä unessani tapahtui paljon.
Olin tavannut jossain nuoruuteni ihastuksen, Petrin. pitkä ja erittäin komea mies ollut aina. Hän oli jossakin teatterissa töissä tuossa unessa ja olin katsomassa hänen esitystään. Esityksen jälkeen hän tuli ja halasi minua kovasti rutistaen ja kysyi, mentäisiinkö syömään jonnekin..nikottelin ja sain sanotuksi, että olen aina halunnut tätä miestä (mutta en koskaan uskaltanut kertoa tunteistani) ja nyt kun se on mahdollista, en voi, sillä minun pitää mennä leikkimään lapseni kanssa. Petri kysyi, voisinko joku ilta ottaa hänen kanssaan lasin viiniä, sitten kun mun ei tarvitse leikkiä..Ups, enhän mä voi kun olen raskaana! Semmonen pikku muuttuja tos Petrin ja mun suhteessa ;) ja olin siis raskaana aviomiehelleni, en vain ymmärrä, mistä tämä Petri tuli kuvioita sotkemaan! :D Niin pimeää!

Toivottavasti uni on enne, tuon raskauden suhteen!

Ei kommentteja: