sunnuntai 27. tammikuuta 2013

104,9kg

Paino tippuu nopeasti mutta varmasti ;) ja tähtäimessä oleva kaksinumeroinen paino häämöttää jo suht lähellä.
Ihan kivahan se on ja hei, mä en ole edes millään kitudieetillä! äskenkin vedin aamiaiseksi kolmen munan munakkaan (1keltuainen, 3 valkuaista, yleensä en laita yhtäkään keltuaista) ja iiiiiison lautasellisen ruis-kaurapuuroa mustikoilla ja mansikoilla. Mun onni on, että hamstrasin kesällä marjaa pakastimen täyteen, on nyt sitten mitä mutustaa. Naperokin tykkää kun ilta-ja aamupuurolla on aina marjaa tarjolla. Yleensä mustikkaa, meinaa vähän nyrpistää naamaa mansikalle, vaikka niitä kesällä kovasti tuoreena popsikin.

Varasin eilen ajat kilpirauhasen kontrolliin sekä gynelle, sillä JOS menkat alkavat silloin kp27, on sitten aika varattu valmiiksi. Aion kyllä soittaa hänelle vielä ensin, että pitääkö mun tulla käymään, vai riittääkö se, että antaa mulle puhelimessa luvan ottaa niitä Clomifenejä. Aion kysyä, tulisiko mun ottaa kaksi päivässä että saisin ovulaation varmasti tulemaan. No, siihen on vielä aikaa. Tänään aloitan taas Terolutit ja jatkan sen kymmenen päivää.

Ovistesteistä sen verran, että kun tilasin niitä nettikaupasta, nettikaupan sivuilla oli kuva VIHREÄSTÄ ovistestistä ja kun ne tulivat, testit olivat vaaleanpunaisia, paskoja Davidin testejä. Joka päivä testiin tulee sama hailakka viiva ja kovasti luin käyttäjäpalautetta niistä netistä, suurin osa sanoi niitä ihan paskoiksi. yhdyn kyllä heidän mielipiteisiinsä.
Aiemmin olen tilannut Halpa-testi.fistä testejä ja ne olivat hyviä. Luulin saavani niitä samoja kun väri oli just sama. Ja sitäpaitsi, pakkauksen mukana tullut käyttöohje oli Sofi One-stepin liuskoista ja testit olivat davidin. Ehkä mä annan heille palautetta?

PS. musta on tullut jälleen täti! ihana pieni vauveli syntyi männä viikolla <3

Ei kommentteja: