tiistai 22. tammikuuta 2013

105,9kg

Parisen päivää paino jumitti samassa, näytti grammalleen samaa eilen, kuin toissapäivänäkin. eilen kävin irrottamassa kunnon hiet spinningissä ja tänä aamuna puntari antoi lukeman 105,9kg! olen niin onnellinen että ollaan vitosen puolella :)

Nuhteettomasti olen elänyt, kaikesta turhasta olen pysynyt erossa. ainoa lipsuminen oli se, kun olimme sunnuntaina kavereilla kylässä ja siellä emäntä oli leiponut piirakkaa, sitä söin pari palaa. piirakassa oli parsakaalta ja lohta joten ei se nyt niin paha voinut olla ;)
Pöytä oli täynnä pullaa ja karkkia mutta pidin käteni erossa :D

Pystyn kieltäytymään kyllä hyväskästä mutta kyllä menkkojen aikaan on hankalaa. AINA tekee mieli suklaata (mitä en muuten edes syö) ja varsinkin pullaa! Mä olen nyt päättänyt ajatella niin, että kumpi mulle on tärkeämpää, saada omaa oloa paremmaksi ja saada painoa alas että se hedelmöittyminenkin voisi onnistua, vai syödä pullaa ja sipsejä. SIPSIT ovat mun heikko kohtani. mähän voisin elää niillä!

Nyt tosin sipsien ym.herkkujen syöminen jäisi iltaan, kun napero on mennyt jo nukkumaan, sillä hän on siinä iässä että tajuaa herkkujen päälle ja niitä hyvin mielellään on itselleen vaatimassa, niinkuin nyt siellä kylässäkin sunnuntaina :D Emme lähde häneltä kylässä herkkuja kieltämään, kun niitä muutkin syövät mutta kotona pidämme pähkinät ja keksit kaapissa visusti ja karkkiahan emme hänelle edes osta.

Eilen posti kantoi vihdoinkin kotiin ne ovisliuskat, voi jessus että kesti kauan niiden tuleminen! Tiedänpä senkin että jatkossa tilaan vain ja ainoastaan Halpa-Testistä enkä edes ajattele muita firmoja, sieltä testit tulivat lupaamassaan päivässä. Heillä ei nyt vain ollut mitään hyvää ovistestitarjousta joten jouduin ostamaan muualta.

Kipuilut alavatsalla jatkuvat mutta ovistestiin ei tullut mitään näkyviin. Tai no, ihan haalean haalean haalea testiviiva eli nega. Sunnuntaina alkaa taas Terolut joten toivottavasti ennen sitä tulis ovis. taitaa olla toiveajattelua.

Nyt lähdemme naperon kanssa ulkoilemaan kauniiseen talvisäähän ja sitten alkaakin leipominen huomisia vieraita varten. aion tehdä suolaista piirakkaa että saan itsekin syödä kahvipöydässä jotain :)

Ei kommentteja: