torstai 29. lokakuuta 2015

1532

Olin tänään verikokeessa. Arvo oli tasan viikko sitten 109 ja tänään, 20 päivää siirrosta se oli 1532.
Hienosti on noussut ja sain ajan varhaisultraan, joka on muutaman viikon päästä.
Tänään eletään rv 5+1 eli silloin, 7+ viikolla, syke pitäisi  näkyä jos on näkyäkseen.

Lääkäri soittelee minulle vielä tänään koskien Lugesteronien lopettamista.

Olen pöllämystynyt ja onnellinen, mutta historiani tietäen, en uskalla luottaa kovastikaan.

Tämän on pakko onnistua, ihan pakko. Punkt, slut.

11 kommenttia:

Iina kirjoitti...

Onnea! :)

Ronja kirjoitti...

Minähän sanoin että matala arvo ei tarkoita mitään. Jee!! :)
Pidän peukut ja varpaat ristissä!

Annika kirjoitti...

Onnea!!!

Keksi kirjoitti...

Onnea! :D

Unknown kirjoitti...

Kiitos :)

Unknown kirjoitti...

Toivottavasti näin:)
Kiitos!

Unknown kirjoitti...

Kiitti!

Unknown kirjoitti...

Kiitos kaunis:)

Anonyymi kirjoitti...

Onnea! Toivottavasti kaikki meneepi nyt hyvin!

Gretel kirjoitti...

Olen niin onnellinen, että olet nyt tässä vaiheessa! Kyllä sitä on odotettukin!

Hengessä mukana, parasta toivoen ja siihen uskomista toivottaen <3

Gretel (joka onnittelee, kun lapsi on maailmassa...)

Unknown kirjoitti...

Kiitos Gretel! Olin eilen ihan surullinen ja itkin miehelle, että onko väärin, kun en pysty iloitsemaan raskaudesta, vaikka tätähän on toivottu iät ja ajat. Mieheni mielestä on täysin normaalia, ettemme iloitse, onhan tässä vielä varhaisultrat ja kaikki edessä. Vaikka ei se ultrakaan mitään takaa. Tai no, mitäs minä tässä selitän selvyyksiä. En minäkään kauheasti tykkää onnitella etukäteen, se on vähän kuin maalaisi piruja seinille.
Kiitos kun kävit!